Przed dokonaniem zakupu


1. Jak kupić produkt

  • Złóż zamówienie w sklepie internetowym buteria.pl
    • Dodaj wybrane produkty do koszyka, klikając w przycisk „kup teraz”
    • Kliknij przycisk w koszyku zamówień „realizuj zamówienie”
    • Wybierz formę dostawy i kliknij przycisk „dalej”
    • Zaloguj się (jeśli masz już konto w sklepie) lub zarejestruj lub podaj dane niezbędne do wysłania towaru i kliknij przycisk „dalej”
    • Wybierz formę przesyłki i kliknij przycisk „dalej”
    • Wybierz formę płatności i kliknij przycisk „potwierdzam zamówienie”
  • Złóż zamówienie telefonicznie dzwoniąc pod numer infolinii: 534 090 060 lub (16) 73 68 168 (czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-17.00).
  • Złóż zamówienie drogą mailową wysyłając wiadomość na: sklep@buteria.pl


2. Czas dostawy zamówienia

    Jeśli złożysz zamówienie w sklepie buteria.pl i jako formę dostawy wybierzesz przesyłkę kurierską, Twoje zamówienie dotrze do Ciebie w ciągu 48h. Jeśli dodatkowo zamówienie złożysz przed godziną 13.00 i opłacisz je poprzez szybkie przelewy internetowe lub wybierzesz "płatność przy odbiorze", przesyłka dotrze do Ciebie prawdopodobnie już następnego dnia (w ciągu 24h).

    Dla produktów zamówionych za pośrednictwem Poczty Polskiej szacowany czas dostawy zamówienia wynosi 2-3 dni robocze. Terminy te mają na celu zaprezentowanie przybliżonego czasu dostawy produktów i nie mogą gwarantować dostawy paczki w podanym terminie. Aby dowiedzieć się o dokładną datę dostawy produktu, prosimy zawsze o kontakt z pracownikiem Biura Obsługi Klienta pod numerm telefonu 534 090 060.

   W przypadku płatności przelewem, powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

 

3. Formy płatności za zamówienie.

     Kupując produkt w sklepie buteria.pl możesz dokonać płatności:

  • Zwykłym przelewem bankowym. Numer konta otrzymasz od nas w wiadomości e-mail. Podany jest on także z zakładce ‘O Nas’. Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać tylko numer Twojego zamówienia. Wybierając tę formę płatności, Twoje zamówienie zostanie wysłane zaraz po zaksięgowaniu wpłaty.
  • Za pobraniem (gotówka przy odbiorze). Wybierając tę formę płatności, za zakupy zapłacisz kurierowi lub listonoszowi, który doręczy Ci paczkę.
  • Szybkie przelewy oraz płatności kartą. Wybierając tę formę płatności, możesz dokonać wpłaty m.in. poprzez:
    • Konto Inteligo (Płacę z Inteligo)
    • mBank (mTransfer)
    • Bank Zachodni WBK (Przelewy24)
    • Bank BPH (Przelew z BPH)
    • Bank ING
    • KredytBank
    • InvestBank
    • Lukas Bank
    • Bank Pekao S.A.
    • Bank BGŻ
    • Bank Millenium
    • PKO BP (Płacę z PKO Inteligo)
    • MultiBank (MultiTransfer)
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Citi Handlowy
    • Bank Nordea (Płać z Nordea)
    • Deutsche Bank
    • Fortis Bank
    • Bank SGB (SGB24)
    • Euro Bank
    • Raiffeisen
    • Bank Pocztowy
    • GetIn Bank
  • Płatności PayPal. Szybkie płatności międzynarodowe obsługiwane przez firmę Paypal.


4. Koszty i sposoby dostawy

     Kupując dowolny produkt w sklepie Buteria.pl, możesz wybrać wysyłkę za pośrednictwem:

  • Poczty Polskiej ( jako paczka priorytetowa)
  • Firmy kurierskiej (UPS lub K-Ex)


     Jeśli chcesz sprawdzić koszt wysyłki konkretnego zamówienia, po prostu dodaj wybrane produkty do koszyka oraz wybierz formę płatności oraz sposób dostawy.


5. Odbiór osobisty

    Towar można odebrać osobiście od poniedziałku do piąku (8.00 – 17.00) w siedzibie Naszej firmy, tj.

Buteria.pl
ul. Tadeusza Szafrana 5A/12
30-363 Kraków

tel. kom. 534 090 060
tel. stac. (16) 73 68 168
email: sklep@buteria.pl

 

6. Dyskrecja przesyłki.

Zamówienia realizowane przez sklep buteria.pl wysyłane są w dyskretnych paczkach. Do momentu otwarcie przesyłki nikt nie wie, co znajduje się w środku opakowania. Jako nadawca przesyłki widnieje tylko nazwa właściciela sklepu: Buteria.pl. Zmiany te wprowadziliśmy na Waszą prośbę i będziemy je oczywiście stosować.


7. Ubezpieczenie Dostawy.

Wszystkie paczki wysyłane przez sklep buteria.pl kurierem, są w 100% ubezpieczone na koszt sklepu. Reklamację przesyłek zdarzają się bardzo rzadko, ale dzięki opisanym czynnościom, wszystkie koszty dotyczące wymiany produktu pokrywa sklep oraz firma kurierska. Przesyłki wysyłane do klientów są zatem w stu procentach bezpieczne.


8. Zamówienia Zagraniczne

     Sklep buteria.pl oferuje wysyłkę swoich produktów także do innych państw. Realizujemy zamówienia do wszystkich europejskich krajów oraz m.in. do USA oraz Kanady.

     Zamówienia zagraniczne realizowane są w przesyłkach o wadze do maksymalnie 30kg. Paczki wysyłane są firmą kurierską Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia wynosi około 10dni roboczych od momentu wysłania przesyłki.

     Formy płatności za zakup to: przelew bankowy, płatności za pośrednictwem PayPal

     Koszt wysyłki zamówienia zagranicznego jest zależny od kraju oraz wagi paczki. Aby dowiedzieć się ile wynosi koszt wysyłki konkretnego zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo (sklep@buteria.pl)

    Aby złożyć zamówienie zagraniczne dodaj produkt do koszyka i wybierz formę dostawy. Następnie wybierz formę płatności i potwierdź zamówienie. Twoja przesyłka zostanie wysłana zaraz po zaksięgowaniu wpłaty. Pamiętaj, że przy zamówieniach zagranicznych nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze paczki. Twoje zamówienie powinno zostać dostarczone w ciągu około 10 dni od daty wysyłki zamówienia (w zależności od kraju).

 

9. Rabaty oraz zamówienia hurtowe.

     Rabaty:

    Oferujemy możliwość uzyskania rabatów przy zakupach. Do zamówienia dołączamy kartę rabatową na której widnieje kod karty, po wprowadzeniu którego już przy kolejnym zamówieniu zostanie naliczony rabat za dokonane zakupy.

     Zamówienia hurtowe:

   Przy stałej współpracy możemy zaoferować naszym kontrahentom bardzo korzystne ceny, stałą i szybką dostawę produktów oraz, oczywiście, największą w Polsce ofertę towaru z branży obuwniczej. Jeśli jesteś zainteresowany stałą współpracą, zapraszamy do kontaktu: sklep@buteria.pl


 W trakcie realizacji i dostawy zamówienia:


1. Dane do wpłaty:

     Dane do wpłaty znajdują się poniżej. Informacje te, umieszczane są także w mailu wysyłanym do klienta po potwierdzeniu zamówienia. Pamiętaj, aby w tytule przelewu, wpisać zawsze tylko numer zamówienia oraz imię i nazwisko zamawiającego.

Buteria.pl
ul. Kard. Wyszyńskiego 11
37-600 Lubaczów

Numer konta bankowego (Bank PKO SA):
02 1240 2584 1111 0010 5816 4160

     Proszę pamiętać, że obsługa sklepu nie może wysłać zamówienia na podstawie dostarczonego dowodu wpłaty. Zamówienia będą wysyłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu buteria.pl


2.Zmiana lub anulacja zamówienia.

     Każdy klient, który złoży zamówienie na produkt w sklepie buteria.pl następnie chciałby dokonać zmiany zamówienia lub zrezygnować z zakupu, powinien jak najszybciej poinformować o tym obsługę sklepu, jeszcze przed wysyłką towaru na adres mailowy sklep@buteria.pl

     Zmiana (Modyfikacja) Zamówienia:

     Zmiana zamówienia możliwa jest tylko przed jego wysyłką do klienta. Status zamówienia można sprawdzić logując się na swoim koncie w sklepie buteria.pl. Jeśli jako status zamówienia widnieje status „Wysłane”, zmiana nie będzie już możliwa.

     Anulowanie Zamówienia:

    Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko przed jego wysyłką do klienta. Status zamówienia można sprawdzić logując się na swoim koncie w sklepie buteria.pl. Jeśli jako status zamówienia widnieje „Wysłane” anulowanie nie będzie już możliwe.


3. Lokalizowanie wysłanej paczki:

     Wszystkie paczki wysyłane przez sklep buteria.pl, w zależności od wyboru klienta, poprzez firmę kurierską lub Pocztę Polską.

     Firma kurierska:

     Sklep buteria.pl realizuje zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS (www.ups.com.pl) i K-Ex (www.K-Ex.pl). Po wysłaniu Twojego zamówienia, automatycznie wysyłany jest także e-mail do klienta z numerem przesyłki oraz informacją, jaką firmą kurierską, została nadana paczka. Przy kontakcie z firmą kurierską zawsze powołuj się na numer nadania Twojej przesyłki. Dane kontaktowe do firm kurierskich, znajdziesz na powyższych stronach.

     Poczta Polska

     Po wysłaniu Twojego zamówienia, automatycznie wysyłany jest także sms do klienta z numerem przesyłki.


4. Nie otrzymałem zamówienia.

     Jeśli Twoje zamówienie posiada status „wysłane” dłużej niż 4 dni robocze przy dostawie kurierem oraz dłużej niż 6 dni roboczych przy dostawie pocztą, prosimy:

     Dostawa Firmą Kurierską.

     Zadzwonić do firmy kurierskiej i powołać się na numer przesyłki, który otrzymałeś od nas w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia. Konsultant firmy kurierskiej powinien zlokalizować paczkę i ustalić termin kolejnej dostawy zamówienia. Dane kontaktowe do firmy kurierskiej znajdziesz w mailu oraz, w zależności od wybranej firmy kurierskiej, na stronie www.ups.com.pl lub www.K-Ex.pl.

     Dostawa Pocztą Polską.

     Powinieneś udać się do najbliższej placówki Poczty Polskiej wraz z numerem przesyłki, który otrzymałeś od nas w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia. Pracownik poczty, mając numer nadania przesyłki, powinien sprawdzić, czy paczka znajduje się w placówce. Jeśli okaże się, że przesyłki nie ma w oddziale, prosimy o kontakt z obsługą sklepu na adres sklep@buteria.pl


Reklamacja i Zwroty:


1.Gwarancja oraz serwis.

    Wszystkie produkty znajdujące się w sklepie buteria.pl, objęte są gwarancją producenta. Czas gwarancji, oraz szczegółowe jej warunki, widnieją na karcie gwarancyjnej konkretnego produktu. Podstawą do gwarancji jest dowód zakupu produktu (paragon), oraz karta gwarancyjna (nie ma konieczności podbijania kart gwarancyjnych). Usługi serwisowe realizowane są przez:

  • Autoryzowane punkty serwisowe producentów.  
  • Producenci, którzy nie mają swoich punktów serwisowych realizują gwarancję typu „door to door”, czyli „od drzwi do drzwi”. Reklamowany produkt jest wtedy odsyłany do serwisu, naprawiany oraz wysyłany ponownie do Klienta na koszt serwisu.

     Aby zgłosić reklamację oraz skorzystać z usług serwisu, przygotuj dowód zakupu produktu oraz skontaktuj się z Nami na adres mailowy sklep@buteria.pl. Dane kontaktowe znajdziesz na karcie gwarancyjnej zakupionego produktu. Jeśli nie masz karty gwarancyjnej (została zgubiona, nie było jej w opakowaniu), wypełnij Formularz Gwarancji (poniżej):

     Formularz Gwarancji:

Imię i Nazwisko.
Adres e-mail
Telefon
Nr. Zamówienia.
Reklamowany Produkt.
Opis Usterki:
Adres (miejsce, w które kurier powinien dostarczyć reklamowany produkt).

     Następnie uszkodzony towar należy przesłać na adres Naszej firmy:

Buteria.pl
ul. Tadeusza Szafrana 5A/12
30-363 Kraków


2. Możliwość zwrotu lub wymiany towaru.

     Wychodząc naprzeciw naszym klientom, podnieśliśmy ustawowy poziom 10 dni na zwrot produktu. Tylko w naszym sklepie, z zakupionego produktu, możesz zrezygnować w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Dzięki temu, będziesz mógł dłużej wypróbować produkt bez żadnego ryzyka.

     Rezygnacja lub wymiana na inny produkt, model, kolor, rozmiar itp. może nastąpić wtedy, gdy produkt jest w stanie idealnym.

     Aby skorzystać z możliwości zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 30 dni od daty zakupu, skontaktuj się z nami mailowo na adres: sklep@buteria.pl.

     Dobrze zapakowany produkt należy do nas odesłać razem z dowodem sprzedaży na adres:

Buteria.pl
ul. Tadeusza Szafrana 5A/12
30-363 Kraków


3.Uszkodzona Przesyłka

Wszystkie paczki, wysyłane przez sklep buteria.pl firmą kurierską, są w 100% ubezpieczone na koszt sklepu. Reklamację przesyłek zdarzają się bardzo rzadko. Przesyłki wysyłane do klientów są zatem w stu procentach bezpieczne. Aby zgłosić uszkodzenie odebranej przesyłki, prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@buteria.pl.