Reklamacja i Zwroty:


1.Gwarancja oraz serwis.

    Wszystkie produkty znajdujące się w sklepie buteria.pl, objęte są gwarancją producenta. Czas gwarancji, oraz szczegółowe jej warunki, widnieją na karcie gwarancyjnej konkretnego produktu. Podstawą do gwarancji jest dowód zakupu produktu (paragon), oraz karta gwarancyjna (nie ma konieczności podbijania kart gwarancyjnych). Usługi serwisowe realizowane są przez:

  • Autoryzowane punkty serwisowe producentów. 
  • Producenci, którzy nie mają swoich punktów serwisowych realizują gwarancję typu „door to door”, czyli „od drzwi do drzwi”. Reklamowany produkt jest wtedy odsyłany do serwisu, naprawiany oraz wysyłany ponownie do Klienta na koszt serwisu.

     Aby zgłosić reklamację oraz skorzystać z usług serwisu, przygotuj dowód zakupu produktu oraz skontaktuj się z Nami na adres mailowy sklep@buteria.pl. Dane kontaktowe znajdziesz na karcie gwarancyjnej zakupionego produktu. Jeśli nie masz karty gwarancyjnej (została zgubiona, nie było jej w opakowaniu), wypełnij Formularz Gwarancji (poniżej):

Formularz Gwarancji:

Imię i Nazwisko.
Adres e-mail
Telefon
Nr. Zamówienia.
Reklamowany Produkt.
Opis Usterki:
Adres (miejsce, w które kurier powinien dostarczyć reklamowany produkt).

     Następnie uszkodzony towar należy przesłać na adres Naszej firmy:

Buteria.pl
ul. Tadeusza Szafrana 5A/12
30-363 Kraków


2. Możliwość zwrotu lub wymiany towaru.

     Wychodząc naprzeciw naszym klientom, podnieśliśmy ustawowy poziom 10 dni na zwrot produktu. Tylko w naszym sklepie, z zakupionego produktu, możesz zrezygnować w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Dzięki temu, będziesz mógł dłużej wypróbować produkt bez żadnego ryzyka.

     Rezygnacja lub wymiana na inny produkt, model, kolor, rozmiar itp. może nastąpić wtedy, gdy produkt jest w stanie idealnym.

     Aby skorzystać z możliwości zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 30 dni od daty zakupu, skontaktuj się z nami mailowo na adres: sklep@buteria.pl.

     Dobrze zapakowany produkt należy do nas odesłać razem z dowodem sprzedaży na adres:

Buteria.pl
ul. Tadeusza Szafrana 5A/12
30-363 Kraków


Zmiana lub anulacja zamówienia.

     Każdy klient, który złoży zamówienie na produkt w sklepie buteria.pl następnie chciałby dokonać zmiany zamówienia lub zrezygnować z zakupu, powinien jak najszybciej poinformować o tym obsługę sklepu, jeszcze przed wysyłką towaru na adres mailowy sklep@buteria.pl

Zmiana (Modyfikacja) Zamówienia:

     Zmiana zamówienia możliwa jest tylko przed jego wysyłką do klienta. Status zamówienia można sprawdzić logując się na swoim koncie w sklepie buteria.pl. Jeśli jako status zamówienia widnieje status „Wysłane”, zmiana nie będzie już możliwa.

Anulowanie Zamówienia:

     Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko przed jego wysyłką do klienta. Status zamówienia można sprawdzić logując się na swoim koncie w sklepie buteria.pl. Jeśli jako status zamówienia widnieje „Wysłane” anulowanie nie będzie już możliwe.


Uszkodzona Przesyłka

     Wszystkie paczki, wysyłane przez sklep buteria.pl firmą kurierską, są w 100% ubezpieczone na koszt sklepu. Reklamację przesyłek zdarzają się bardzo rzadko. Przesyłki wysyłane do klientów są zatem w stu procentach bezpieczne. Aby zgłosić uszkodzenie odebranej przesyłki, prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@buteria.pl.