Czas realizacji i dostawy zamówienia

    Jeśli złożysz zamówienie w sklepie buteria.pl i jako formę dostawy wybierzesz przesyłkę kurierską, Twoje zamówienie dotrze do Ciebie w ciągu 48h. Jeśli dodatkowo zamówienie złożysz przed godziną 13.00 i opłacisz je poprzez PayPal lub wybierzesz "płatność przy odbiorze", przesyłka dotrze do Ciebie prawdopodobnie już następnego dnia (w ciągu 24h).

    Dla produktów zamówionych za pośrednictwem Poczty Polskiej szacowany czas dostawy zamówienia wynosi 2-3 dni robocze. Terminy te mają na celu zaprezentowanie przybliżonego czasu dostawy produktów i nie mogą gwarantować dostawy paczki w podanym terminie. Aby dowiedzieć się o dokładną datę dostawy produktu, prosimy zawsze o kontakt z pracownikiem Biura Obsługi Klienta pod numerm telefonu 534 090 060.

   W przypadku płatności przelewem, powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.


Odbiór osobisty

    Towar można odebrać osobiście od poniedziałku do piąku (8.00 – 17.00) w siedzibie Naszej firmy, tj.

Buteria.pl
ul. Tadeusza Szafrana 5A/12
30-363 Kraków

tel. kom. 534 090 060
tel. stac. (16) 73 68 168
email: sklep@buteria.pl


Lokalizowanie wysłanej paczki:

     Wszystkie paczki wysyłane przez sklep buteria.pl, w zależności od wyboru klienta, poprzez firmę kurierską lub Pocztę Polską.

Firma kurierska:

     Sklep buteria.pl realizuje zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS (www.ups.com.pl) i K-Ex (www.K-Ex.pl). Po wysłaniu Twojego zamówienia, automatycznie wysyłany jest także e-mail do klienta z numerem przesyłki oraz informacją, jaką firmą kurierską, została nadana paczka. Przy kontakcie z firmą kurierską zawsze powołuj się na numer nadania Twojej przesyłki. Dane kontaktowe do firm kurierskich, znajdziesz na powyższych stronach.

Poczta Polska

     Po wysłaniu Twojego zamówienia, automatycznie wysyłany jest także sms do klienta z numerem przesyłki.


Nie otrzymałem zamówienia.

     Jeśli Twoje zamówienie posiada status „wysłane” dłużej niż 4 dni robocze przy dostawie kurierem oraz dłużej niż 6 dni roboczyvh przy dostawie pocztą, prosimy:

Dostawa Firmą Kurierską.

     Zadzwonić do firmy kurierskiej i powołać się na numer przesyłki, który otrzymałeś od nas w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia. Konsultant firmy kurierskiej powinien zlokalizować paczkę i ustalić termin kolejnej dostawy zamówienia. Dane kontaktowe do firmy kurierskiej znajdziesz w mailu oraz, w zależności od wybranej firmy kurierskiej, na stronie www.ups.com.pl lub www.K-Ex.pl.

Dostawa Pocztą Polską.

     Powinieneś udać się do najbliższej placówki Poczty Polskiej wraz z numerem przesyłki, który otrzymałeś od nas w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia. Pracownik poczty, mając numer nadania przesyłki, powinien sprawdzić, czy paczka znajduje się w placówce. Jeśli okaże się, że przesyłki nie ma w oddziale, prosimy o kontakt z obsługą sklepu na adres sklep@buteria.pl